21 februari, 2012

tisdag

helloj. vaknade runt halv sju imorse, gick upp runt åtta fixade kaffe & väntade på att liam skulle vakna. gjorde frukost runt nio, bacon & ägg till mig & kokt ägg & smörgås till liam.
gick ner till annica runt tio, blev bjudna på kaffe & morotskaka.
sen gick vi hem, Liam somnade & jag fixade iordning lunch: ris & kalops. min lillebror kom hit & var här nån timme, sen kom teknikern men kanalerna kunde inte fixas helt idag men kvalitén har blivit görbra, men vi har inte alla kanaler vi ska ha men det ska väl ordnas så småningom.

lovisa kom hit runt fyra, & sen runt halv sex hämtade pappa & annica liam så jag fick gå iväg & sola vid halv åtta :) tränade typ 45 min innan också.
sen kom vi hem & liam kom hem med, jätteledsen var han :( han har sån hemsk separationsångest just nu, hoppas det blir bättre snart. fixade välling & så hopp i säng, somnade på en gång :) men kul hade han haft, badat med lovisa i badkaret & ätit duktigt med kvällsmat.

gjorde mig jättegod omelett till kvällsmat när vi kommit hem, med bacon, lök, parmesan ost & kryddor, mums!
sen duschade jag & älskling, & nu är jag precis klar, blåst håret & smörjt hela kroppen med body lotion, galet skönt!
nu har jag gjort iordning isvatten & myst ner i soffan & ska titta på filmen White noise, om jag nu orkar se hela, är sjukt trött!

Juste! ringde & bokade tattueringstid idag, så den tionde april kl 10 kör vi :D åååh! nervös som bara den, men spännande på samma gång! det blir bra, eller ja, det kommer bli superbra, gäller bara att utstå smärtan först! men jag ska fixa det :)

jaja, godnatt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar