16 februari, 2012

nivea & aloe vera gelly

jaa, känner mig rätt kleti just nu. nivea på mina torra läppar (hata vintern) & aloe vera gelly i ansiktet, asbra verkligen dendär gellyn, masseras bara ut i ansiktet efter man tvättat ansiktet. superbra mot finnar & rodnader!
fick hem några "prövapå" påsar av aloe vera gellyn med deon älskling köpte åt mig från märket forever, som ska förebygga bröstcancer + att den kletar & färgar inte av sig på kläder & så började jag använda påsarna först & jag märkte skillnad på en gång på finnar typ, så darling beställde hem åt mig. diggas skarpt iallafall!

fick hem ännu mer "prövapå" påsar med den vi köpte nu, bla. tandkräm jag prövade som kändes görbra den med, sen nån massagekräm & aloe heat.
säkert också bra :p

jaja, jävla tjöt om krämer & sånt där..

städat som en tok här hemma idag.. diskat, dammat av, dammsugit & skurat golven. sen blev det en kaffe i solen.
imorgon ska jag nog ta en morgonpromenad bort till mamma, för de kommer & ska fixa balkongdörren här, så känner inte allt för stor lust att sitta här när de grejar. är ju säkerligen pappa som kommer & fixar det, men ändå.
nu tänkte jag kolla lite tv, kommer antagligen somna ganska snart så vi får väl se hur bra det går med tvtittandet.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar