04 februari, 2012

öhm?

känner att jag måste skriva av mig..
förstår absolut ingenting, min kväll/natt blev sämst på länge..
allt känns bara allmänt skumt & jag har ingen aning om något alls för jag får ingen som berättar för mig så jag kan förstå heller!
blir så jävla trött på saker.
vet fan inte hur jag ska ställa mig till något..
jaja, skitsamma! för nu orkar jag inte ens bry mig, för du som läser detta (om det nu finns nån förutom jag själv som läser) förstår nog minst lika lite som jag av det här.
efter ett antal samtal hit & dit, utan förklaring på saker & ting,
kryper jag ner i soffan & slår på lite walking dead att somna till.
hoppas på mer förståelse imorgon..
känns som det vore helt grejt att vakna upp imorgon & världen har gått under & folk har blivit till zombies, jävlar vad jag skulle slåss!
godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar