11 februari, 2012

ojojoj

vilken dag + kväll. gått i ett precis hela dagen, varit riktigt påfrestande med allt.. robert har ju varit hemma från jobbet en vecka nu, & vi går varandra verkligen på sista nerverna känns det som.. haha.
har nyss tagit hand om liam som vaknade & inte ville somna om, han var jätteledsen & dödstrött.. gick runt med honom på armen & tjoff så fick jag en spya över hela mig, kändes som att få ett helt vattenglas över sig. så av med pyjamas i skrik & gråt, tvätta rent oss, robert såg inte spypölen på golvet & drog sig nästan (var lite skratt då). & sen lite mys & hopp ner i sängen igen, tror att han somnade om nu, måste ha mått riktigt illa skrutten.
jaja, nu har jag nattat båda mina pojkar & kröpe ner i soffan, sömnproblem ja hallå! på måndag blir det att ringa doktorn så jag får nån slags hjäkp, jag vill kunna somna på kvällarna & inte ligga hela nätterna i ångest, usch..
tänkte slökolla på tv nu, & förhoppningsvis somna ganska snart.
godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar