06 februari, 2012

måndag

ligger i soffan just nu & tittar på film, alla tar sig en tupplur utom jag tror jag. Liam sover middag i sin säng, Robert i soffan bredvid mig & shivas på mig :) mys iallafall.
var ute en stund på förmiddan med mina två hjärtan, Liam är så duktig på att gå nu! vägrade ju att gå i skorna först, men nu går det inte att få stopp på honom :)
var ute nån timma & gick, var i lekparken en stund också, sen gick vi hem & lagade mat, potatis fiskbullar & broccoli blev det idag.. & sen somnade lillskrutt & robert & jag satte på en film, men slutade ju med att jag tittar ensam. jaja, ska snart väcka dom båda så de inte sover allt för länge :) så blir det väl mys för resten av dagen/kvällen. familjen annorlunda ikväll klockan åtta som jag ska se, sen blir det nog någon film med älskling.
Puss & hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar