08 februari, 2012

sova

hej!
tänkte titta lite på serier & säkerligen somna snart nu. ätit så mycket onyttigt dom två senaste dagarna, så jag har varit hur trött & sliten som helst.
mitt nyttiga träningsliv som började så bra, slutade igår med:
klyftpotatis, fläskfilè, sås & sallad
popcorn, marabouchoklad & cola.

idag:
pizza (hjälp!)
glass, melon & lakritssås
popcorn & saft

måste bli ordning nu!

haft mysig dag iallafall med mina två hjärtan, sett på film & sen på kvällen var vi ute & tog en promenad med liam, men han skulle mest försöka få i sig så mycket snö som möjligt..

får se om det inte är alltför kallt imorgon så tänkte jag att jag & liam skulle gå bort till mamma, medans robert skulle iväg till en kompis & komma hem på kvällen.
annars får vi väl se vad som hittas på :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar