03 februari, 2012

godnatt!

sitter här nerkurad i soffan med min kopp te som vanligt. orkade inte träna, jag åt mat & polkagrisar istället, känner redan ångesten krypa sig på.

började titta på "the girl with the dragon tattoo" men det var så lång, & älskling var tvungen att lägga sig för han börjar jobba en timma tidigare imorgon, så vi stängde av efter halva filmen. den värkar väl sådär, eftersom man redan sett originalen (dom svenska) så vet man ju redan allt som kommer hända, eftersom allt är ju lika fast på amerikanskt.

åh känns så tråkigt! blir ensam imorgon hela dagen då darling jobbar, & sen drar han till stan direkt efter han slutat vid fyra.. så blir jag ensam till på lördag kväll typ.. & jag har absolut ingenting alls att hitta på!
funderar på att laga mig någon god mat & bara mysa. får nog bli så!
jaja, nu ska jag titta lite scrubs & sen fortsätta kolla på the walking dead säsong två & förhoppningsvis somna till det som vanligt :)
imorgon blir det upp i skaplig tid iallafall & träna!
godnatt & puss ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar