20 februari, 2012

helluu

precis gjort mig en kopp te, har lite beslutsångest över vad jag ska se på tvn nu bara, nån film med sylvester stallone d-tox tror jag den hette. Eller nån dokumentär, tror det blir dokumentär för kvalitén på 3an där filmen visas är inte den bästa just nu.
har haft mysig kväll med älskling, tittat på wallander & så.. ska hämta Liam imorgon för jag fick ingen som kunde bli med & hämta idag, saknar mitt lilla hjärta!

hade en trevlig kväll igår också med kristin & malin, vi lagade mat (klyftpotatis, fläskfilè, beanaesås & sallad) & drack gott till det :) var mysigt.
robert sov i stan så jag var ensam under natten, hatar att sova ensam hemma! men som tur var hade jag ju frankie vid min sida hela natten :)
nej, nu ska jag krypa ner i soffan med min kopp te, godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar