02 januari, 2012

måndag

Hej! Nyåret var bra, vi var iväg till pappa och Annica på mat på dagen. Jag åt potatis, kyckling och sås då jag inte gillar lax som de andra åt.
Liam fick öppna sina julklappar då han inte var med på annandagen när vi firade jul hos farmor och farfar.

Sen på kvällen blev det lite mysdrickande med vin och annat gott, vi gjorde kött och sallad, vi skippade potatisgratängen för vi var hungriga och det skulle ta sån lång tid att göra..
Liam sov sig igenom raketerna, precis som han gjorde förra året.

Vaknade upp igår och det var hur mycket snö som helst ute, så vi gick ut med Liam i pulka på förmiddan men det var ju inte plogat än, så var ju nästan omöjligt att gå. Så vi gick in lagade lite mat, tittade på film och sen på eftermiddagen gick vi ner till pappa och Annica, och då hade de plogat så det var lite lättare att ta sig fram. Gick dit iallafall och drack kaffe, Liam skulle ha åkt till axel igår men han kunde inte hämta.. så Liam åker idag istället.
Så väntar på att han ska höra av sig så jag vet ungefär vilken tid han har tänkt och hämta. Har lite saker jag tänkte att jag skulle göra idag, städa här hemma och sen tänkte jag se om det fanns någon tvättid idag.
Nä nu blir det en kaffekopp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar