31 december, 2011

Sleep

sova ska jag göra nu, ligger nerbäddad i soffan framför tvn, har ju en pojkvän som snarkar så..
mår sjukt illa så får se om jag kan somna..

Städat lite och tvättat har jag gjort idag, bytte kattsand åt mina små grisar också.. Louise var här på några kaffekoppar och skitsnack också :-)
Nu på kvällen har jag och älskling myst, ätit varma smörgåsar och tittat på braveheart som gick på tvn, jag hade ju aldrig sett den tidigare, var väl okej film :-)
menmen får väl göra ett försök att sova, ska upp i någorlunda tid tänkte jag imorgon så vi hinner handla eftersom affärerna stänger tidigt imorgon, och klockan ett ska vi iväg till pappa och äta :-)
Juste! Pappa köpte uggs åt mig idag :-D happy girl! lite tråkigt da att de beiga var slut och jag fick nöja mig med svarta, menmen får väl köpa ett par beiga så småningom.. är nog inte bästa kvallen på dessa 99kroners skora.. såg ett par på nelly för runt en 500ing, som det nog är bättre kvalité på.. får väl se om det blir att köpa dem också :-)
Jaja, goodnatt! dröm sött, tänker ja göra iafl :-)

kycklingtallrik jag åt till lunch idag, yammi säger ja bara!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar