30 januari, 2012

kallt, kallt, kallt.

varför är det så himla kallt? och då menar jag inte utomhus för det förstår jag, men våran lägenhet är iskall. ändå är alla element i bott. alla mina raggsockor ligger i tvätten också så nu får jag frysa fötterna av mig.
ligger och småkollar lite på tv medans älskling vilar. har så jävla ont i magen, svider i ärret och ömmar. försöker att inte klaga så mycket och vara på topp ändå för robert har ju jätteont i nacken..
menmen det går väl över förhoppningsvis!

ska göra lite kvällsmat om en stund tänkte jag och sen börjar ny säsong av "familjen annorlunda" ikväll kl 20 som jag tänkte titta på, medans darling är på möte med jobbet. sen var det nått mer nytt program vid kl 21, typ "chefen undercover" som jag också tänkte kika på, får väl se om det är något att se.
skjöt upp dammsugningen tills imorgon för mamma har varit här hela dagen typ och tvätt-tid fanns det ingen förrens på onsdag så får vänta tills då, även om jag har hur mycket tvätt som helst, usch..  fanns en ledig tid imorgon, men har ingen lust att gå upp kl 7 direkt..
jaja,
fick färgat håret iallafall så nu är utväxten borta, blev asbra den här gången, annars brukar jag missa eller att det inte tar tillräckligt på något ställe, men inte denna gången, så nöjd tjej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar