07 januari, 2012

lördag

helloj.. ska snart gå ut i snöovädret och möta lojsan vid kiosken och handla godis och sen hem till henne och bare myyysa! 
typ inte gjort nått annat speciellt idag, städat och fixat lite.. lillasyster var här en stund också.
imorgon kommer min lilla skrutt hem och han är galet efterlängtad!
bäst när han är hemma tycker jag!


såg the human centipede 2 igår, jävlar vilken skit.. svartvit hela filmen, dryg, konstig och bara äckligt allting.. hur kommer man ens på att göra en tvåa? när den första filmen var lika dålig den.. hade ju inga höga förväntningar, men har man sett ettan på en film så brukar man ju vilja se tvåan. sen har typ alla jag vet som sett den sagt att den är helt sjuk. lite sjuk var den ju, men efter jag såg ettan första gången mådde jag psykiskt dåligt för resten av hela kvällen, så man var väl lite ''förberedd'' på den nu kanske.. men riktigt dryg och bara äcklig, fick tillomed kväljningar i en scen, usch och fy!


jaja.. ska väl vänta på att min dryga vän hör ut av sig.. känner jag henne rätt så dröjer det nog ett tag till ;) 
sen möter min fina älskling mig ikväll, så jag slipper gå ensam i mörkret och vara paranoid.
pussochhej!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar