11 januari, 2012

onsdag

hellu.
vaknade kl 10 imorse av att annica ringde på dörren, hon hade med sig frukost som jag och Liam åt :-)
sen följde Liam med henne och Lovisa hem, jag duschade och tog sen en promenad ner till dem.. åt mat där, lovisa och liam busade precis hela dagen.. sen tog gosungen en paus och somnade på mig i soffan när vi tittade på film.
pappa skjutsade hem oss runt fem, så höll vi på och busa och lekte här hemma.. sen blev det dusch för skruttis och ännu mera bus och mys, han somnade väl runt halv nio ungefär och då mumsade jag och robert i oss onödigt massa mat, tittade på sveriges mästerkock.. sen skulle vi se film, men det var inget sub med, även fast det stod att det skulle vara det, så vi struntade i den..
myste istället :-) och nu har han lagt sig och jag tänkte väl titta lite på tv och hoppas jag får sova inatt.. dundrar igen från mina grannar, och nu har vi ändå sagt till. vad är problemet?
jaja, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar