31 januari, 2012

tröttis

ligger i soffan nerbäddad med täcke och kuddar. fryser sönder trorja :( känner mig typ varm men ändå sjukt frösen samtidigt.. bara jag inte håller på att bli sjuk, har ingen större lust med det.
har fortfarande ont i magen, tog värktablett så se om det blir lite bättre.
älskling snarkar på för fullt som vanligt :) den jäveln skrämde upp mig som fan också innan han gick och la sig, skrämde väl upp mig själv lite innan jag med att titta på konstiga saker på youtube. slutar alltid med att jag sitter och kollar på skumma grejer när jag är inne där, saker jag vet att jag är livrädd för men ändå kollar jag vidare..
slökollar lite på tv nu, ska försöka sova snart även om det är nästintill omöjligt när det ömmar så i magen..
Godnatt på er då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar