03 januari, 2012

trött tjej!

är vad jag är just nu.
jävlar så jobbigt träningspasset var förut, undrar hur jag ens ska orka fortsätta?! men så småningom blir det ju lättare.
tänkte sätta på första säsongen av scrubs nu faktiskt, min kära pojkvän sussar gott vad det låter som.
och mina grannar på våningen ovanför verkar tro att de är de enda som bor i detta hus, varför envisas man annars med att dundra, ha elefantbrottning och titta på tv med olidligt högt ljud? funderar på att sätta upp en arg lapp nere vid ingången.. eller varför inte lägga den i brevinkastet hos dom lika gärna?

nåväl.. har donat lite här hemma idag, satte upp tavlor på liam som jag fick i julklapp på hyllor, fixade fint med ljus och ljusfat, spikade också upp en till tavla i hallen. börjar faktiskt trivas riktigt bra här nu, och nu känns det verkligen hemma. helt löveli! :-)
jajaa, nu blir det scrubs och säkert lite sömn också.
Puss och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar