06 mars, 2012

tröttistjej

helloj. ligger i soffan helt utslagen efter att ha smockat i mig kycklingtallrik. tänka sig, jag fick nästan i mig hela. helt otroligt när jag knappt orkat äta någonting de senaste dagarna. mått illa & varit helt yr i flera dagar nu, kanske något virus som går? för Liam är antagligen sjuk igen, så synd om min lilla skrutt. han var jättepigg imorse & på förmiddan, men sen bara vände det helt tvärt & han kräktes massa & sen bara låg i soffan bredvid mig & halvsov. febern har kommit tillbaks också, så han fick en zup & sen hoppa i säng & nu sover han sen några timmar tillbaks.

jag & älskling var iväg & solade förut, sebastian var här & satt ifallatt Liam skulle vakna något, men icke. han sov så duktigt hela tiden :)
kändes rätt ovärt att sola när jag känner att jag med börjar bli sjuk, efter tio minuter fick jag typ andnöd & fick koncentrera mig på hur jag skulle andas, sen när det gått 18 minuter så fick det vara nog, går inte att sola när det inte är någon ac på, gud! det kändes som hela jag smälte, fick springa ut i luften..

näe, nu ska jag titta klart på filmen jag kikar på tv4 film & butta lite på älskling som ligger & snarkar för fullt bredvid mig :)
sen blir det nog sova snart, känner mig helt slut.
godnatt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar