23 mars, 2012

freeedag!

hellu.
har precis lagt skruttis för att sova middag en stund, så han kanske är på lite bättre humör sen :)


vaknade runt sju imorse, gick upp & fixade frukost & klädde på oss. sen hämtade kristin oss runt tjugo över nio så drog vi iväg till forshaga, tog oss en promenad där & sen in på systemet för att handla lite inför imorgon :) & så vidare mot ica för köp av hårfärg & handlade lite lunch jag & liam åt när vi kom hem (fiskbullar+mos). var hemma runt tolv, så vi åt & så slängde jag i hårfärgen så nu är utväxten borta! nu ska silvershampo inhandlas så de smågula skiftningarna i topparna försvinner!
så nu har jag precis duschat ur färgen & väntar på att håret ska torka så jag kan fixa iordning det lite, men gud så drygt det är på att torka när det är nyfärgat. gillar inte blekt & nyfärgat hår alls!


jag, älskling & liam ska ner till pappa & annica för årets första grillning ikväll, gud så gött!
& imorgon blir det iväg till mamma för kalas för vickan som fyllde år förra helgen kl 13.
sen ska Liam sova hos pappa & annica under natten, för både jag & robert ska på fest fast på varsitt håll :)


varit riktigt hurtig den här veckan också! gått långpromenader med kristin på mornarna, och sen tagit en extra långpromenad på eftermiddagen! känns underbart:)




lite bilder på skruttis som är tagna under veckan:)











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar