10 mars, 2012

helluuu

vaknade runt åtta imorse, gick upp runt tjugo i nio. fixade kaffe & tittade på lite barnprogram med skruttis. sen fixade iordning mig, & det är ungefär så långt jag kommit än så länge :)


ska upp till farmor & farfar, & låna en dammsugare om en stund, alla våra tre har totaldött.. 
får nog bli en promenad i det fina vädret snart också :)


tog det lugnt igårkväll, fixade kött, potatisgratäng & sallad..
sen mass godis & chips + dipp.
blir väl ännu en fetis myskväll idag gissar jag på, när vi har massa godis & chips över :)
börjar bli lite smått hungrig, så ska väl se om jag ska fixa iordning lite bacon & ägg. har ju inte fått i mig någon frukost än så! 




bilder för typ en vecka sen (?) ääääntligen fått mina efterlängtade jeans! im in löööve!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar