07 mars, 2012

sjuklingar

helloj :)
jaa, vi är sjuka allihopa igen då.. gud så roligt!
liams feber går upp & ner, robert hostar & är snorig, & jag börjar få ont i halsen.. sen hugger det i örat hela tiden & har jätteont i örat när jag hostar. tänkte att jag ska ringa om det imorgon, så det inte är öroninflammation eller något sånt.

har nästan precis fått i mig lite kvällsmat, ett ägg & en halv morot.. matlusten är inte på topp iallafall.
älskling gick & la sig nästan precis, för han var trött & liam vaknade för en timma sen, ville inte somna om först men nu tog han flaskan & sover :)
ska borsta tänderna & tvätta ansiktet, sen lägga mig i soffan & kolla på big brother tänkte jag, sen blir det förhoppningsvis att sova litegrann :)
godnatt!

lillskrutt igår, trött sjukling! :(


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar