13 mars, 2012

dum som jag är

tränade igår & tog nog i lite för mycket, vilket resulterade i hosta till större del av natten.. så idag ska jag försöka kurera mig ordentligt! dricka mycket vatten & vila, funderar på om jag ska ta ett litet armpass ikväll + träna lår & rumpan, det är ju inte lika ansträngande som när man springer på crosstrainern, gissar på att det var det som fick hostan att komma tillbaks.


sitter & dricker kaffe, skulle egentligen varit ut på en promenad med kristin men eftersom jag hostar, så skjuter vi på det idag så jag inte blir ännu sjukare. för det har jag ingen lust med alls!


ska ta tag i att städa toaletten idag iallafall, inte så ansträngande. 
dammsög & skurade hela lägenheten igår, ska boka en tvätt-tid idag med för igår var den där chipgrejen man bokar med inte fungerande så jag hoppas verkligen dom fixat det idag!


ska snart fixa iordning lite mat tills älskling kommer hem på lunch, marinerad kyckling ris & sås :)
nu blir det en till kaffekopp & försöka komma igång lite med toastädningen + laga mat :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar