22 december, 2011

22

Ligger i sängen just nu och slappar lite, håller på och tvättar.. så väntar på att det ska bli klart runt halv tio. Fixat lite idag, var iväg till arbetsförmedlingen på förmiddan och sen dammsugit, gjort rent lite, lagat mat och vikt in tvätt. Fixat iordning kläder Liam ska ha på sig på jul, nu är den stora frågan bara vad jag ska ha på mig? Jag har inte en aning.. får ta tag i det där imorgon, men kommer ju säkert bli som vanligt när jag bestämmer ut kläder jag ska ha på mig dagen innan, att man sen står där samma dag och prövar allt som finns i garderoben ändå.. stress!
Lagade köttfärsås och spaghetti också, blev inte alls nöjd. Hade inga krossade tomater så fick ta sån där, dolmio(?) sås. Var inte alls gott, för det var nån med extra kryddig så det smakade bara skumt. Nåväl, får väl hitta på nått mer småplock att göra tills tvätten ska hämtas.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar