19 december, 2011

måndag

ojojoj, städat och plockat som en tok idag. Tvättat har jag gjort under kvällen också. Så nu känns det som det börjar bli lite mer ordning här iallafall.
Smockade i mig en halv pizza förut också, börjar få riktigt fet ångest nu. Jag har säkert gått upp 5kg under dom senaste 4 månaderna, men nu jävlar! Efter nyår blir det stor förändring, stenhård träning och helt annan kost! Då är det slut på godisätandet och alla andra onyttigheter, så jag får väl passa på nu innan det ska ändras.

Nu har jag precis varit ute och rökt sista kvällsciggen, tvättat bort sminket och borstat tänderna. Så tänkte sätta på en film men tror inte den fungerade så blir väl lite tv.
Börjar redan bli trött på vintern också, är torr överallt så, hej igen min kära Nivea creme!
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar