29 december, 2011

happy christmas!

helloj! ska se om jag får in ett litet inlägg innan min telefon dör.
julen har varit görbra! Firades lite överallt, först hos Roberts bror med hela hans familj, sen bar det iväg till mormor och morfar, där min mamma och hela släkt var. Sen juldagen var liam till axel och för mig och Robert blev det utgång, lite för mycket kanske.. menmen, sen annandagen var vi och åt mat hos farmor och farfar, och igår kom Liam hem igen..
Var iväg till Ikea igår också, köpte massa småplock mest bara. Hade presentkort på 800 och när vi hade betalt var det 8 kr kvar, så blev ganska mycket!
Nu har jag precis färgat håret, igen.. och nu äre det faktiskt ut som de gula nyanserna försvunnit, YAY!
Nu ska jag kolla lite serier och sen sova. Varit en lång dag, var bort och hälsade på min lillasyster typ hela dagen.
Och imorgon ska vi iväg till min andra lillasyster som fyller år :-)
Jaja, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar