10 juni, 2011

torsdag/fredag

igår vart det utgång med louise, pappa körde oss in till stan. satt på uteserveringen på score, drack lite öl och sådär. runt halv 1 gick vi till nöjes, där axel och alla andra studenter höll hus. dansade och drack öl, runt 2 när de stängde gick vi och satte oss ute drack lite till och sen vidare mot mcdonalds, fy tusan vad jag åt, aldrig ätit så mycket i hela mitt liv. gick därifrån runt 5 och sen vidare mott buss hemmåt. kom hem runt halv 7, hoppade ner i sängen direkt, vaknade runt halv 3 duschade och fixade här hemma. diskat, dammsugit, katterna har fått ny kattsand, plockat massa skräp och sådär, åt grillat förut, mums. Och till kvällen köpte vi pizza, ännu mera mums. Nu väntar jag på att the ring ska börja på tven, så ska jag och axel mysa till i soffan med täcken, kuddar, godis och chilinötter! Liam sover gott sen några timmar tillbaks, han var lite trött efter att ha varit hos morfar och annica.
Imorgon blir det bara lugnt hela dagen, sova riktigt tänkte jag göra. Och på söndag blir det upp tidigt och iväg till grums för att städa gamla lägenheten, morfar är snäll och hjälper till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar