09 juni, 2011

Godnatt

sova nu, upp imorgon vid halv åtta och fixa iording sig, fixa iordning liam, packa och göra klart lite saker, upp till blomsteraffären och hämta ut två buketter och allt det innan halv 11 då jag och liam ska vara färdiga. sen kommer axels mamma och hämtar oss, så ska vi åka till kil och byta bil till en cab mustang ;), sen vidare mot grums för att titta på min underbara älskling när han springer ut och tar studenten!!
Senare blir det vidare mot systemet och inhandla lite gott för kvällen, ska ta en snabbis till HM också och köpa foundation och puder. sen ska vi hem till axels mormor på middag, och senare hem igen då han får lite mottagande av min familj. Ut på kvällen sen, liam sover hos sin morfar och annica. Axel skulle till studentfest så jag passar på att gå på krogen med louise :) så vår dag är fullsmäckad imorgon.
Nu blir det att sova om jag ska vara någorlunda utvilad imorgon. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar