14 juni, 2011

godnatt!

har precis lagt mig i sängen. varit hos louise ikväll, vi köpte godis och såg skräckis. var ganska rädd när jag skulle gå hem själv sen, hon bor vid världens största skog också, så axel fick möta mig lite mindre än halva vägen för jag trodde jag var förföljd och när jag kommer hem ser jag på facebook att någon rödhårig kvinna finns i värmland och hon var HÄR i deje igår! polisen var jätteangelägen att få tag i henne så man skulle ringa dom direkt, plus att det var någon annan man i bil som de också ville ha tag i som med fanns här. hade jag vetat det så hade jag aldrig satt min fot utanför dörren ikväll.
åt godaste pastasalladen förut också med fläskfilè, ska skriva ner receptet nedanför så jag kommer ihåg det..
tvättat och städat idag för övrigt, jätteskoj.. och imorn blir det grums än en gång, näst sista gången faktiskt. ska till vårdcentralen med liam kl 15 för han ska vaccineras, sen ska vi köra bort skräp från lägenheten och sen är det klar, sen är det bara besiktningen kvar den sista typ tror jag. nä, sova nu nighty!

Pastasallad m. Fläskfilè

Penne (pastan)
Sallad
Majs
Körsbärstomater
Basilika
Fetaost
Oliver
Örtagårdkrydda
Olja
Balsamvinäger

Fläskfilè marinerad i grillolja och persilja, 30 min i ugn.

MUMS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar