31 maj, 2011

flyttat!

nu har vi äntligen flyttat! tog typ 3 timmar att packa in alla saker i 3 olika bilar + släp, åka till deje (dit vi flyttat), bära upp alla saker in i nya lägenhete. så nu ikväll har vi fixat lite, eller ja lite, ganska mycket. fixade iordning allt i sovrummet typ, förutom hänga upp tavlor och så. sen packa vi upp lite i köket, lampor och blommor i fönstrena, ställde in glas och tallrikar i skåp. resten tar jag imorn, var så himla mycket och klockan var typ 8 när vi började. men sovrummet och badrummet blev klart iallafall, stör mig på att det är så rörigt överallt, flyttkartonger i hela vardagsrummet typ, massa saker på hela köksbordet och allt är lite hur som helst i kartongerna, till en början var jag jätteorganiserad och allt skulle ligga rätt så det blev enkelt att packa upp sen, men på slutet blev jag så himla stressad så jag kasta i saker lite här och där, dumt. tog ett bad förut också, för vi har badkar nu!! hela min kropp är öm precis överallt och skavsårna på mina fötter svider, så nu ska jag sova jättegott, förhoppbingsvis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar